Penicillin

Idag fick jag nog och pallrade mig till doktorn då jag bara blivit sämre i min förkylning.. Fick snabbt en tid vilket jag trodde skulle ta jättelänge. Doktorn konstaterade iallafall väldigt snabbt efter att kollat feber( tydligen väldigt hög),kollat ena örat som var helt igensvullet och i min hals där ena halsmandeln var som en golfboll att jag helt klart drabbats av en bakterie och behöver penicillin.

Så det var men tur på ett sett att jag tog tag i saken, men Inge vidare kul. Men förhoppningsvis gör det att jag snart mår mycket bättre! Ser just nu verkligen inte fram emot den 3 timmar långa flygresan imorgon, men det är bara att överleva! Lär ju komma hem pigg och frisk iallafall om en vecka!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0