Life in Color

Ännu en vecka här i Cairns har gått. Det går fort nu, lite för fort enligt mig. Förutom Cape Tribulation turen och att jag fortfarande är sjuk så har tiden spenderats i shoppingcenter, på dansgolvet eller vid lagunen. Gårkvällen var förövrigt väldigt kul. Länge sedan jag dansat och skrattat så mycket som jag gjort här i Carins, folk är galna! Tack Ellen för kvällen, du sköna gotlänning!
 
På onsdag bär det av till Sydney. Hört att det ska vara "kallt" där nere, närmare 20 på dagen och 10 på natten. På med mössa och långbrallor alltså. Håller tummarna och ber till alla gudar som finns att jag blir frisk snart och att inte flygresan blir en mardröm för mitt ena öra som inte mår förträffligt. Två dagar kvar av värme och glassande. 9 dagar kvar till verkligheten.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0