East coast lovers

Sista dagen i Cairns. Känns lite vemodigt då det verkligen är slutet på min resa. Mitt sista äventyr är gjort. Kommer sakna värmen och utelivet och såklart mina gotlänningar som jag hängt med under de senaste veckorna. Men jag har redan börjat planera en tripp till Visby i augusti! Det är definitivt inte sista gången jag ser dem!

Östkusten har varit väldigt händelserik med massor av äventyr och roliga möten. Fraiser Island, whitsundays, magnetic Island, dykning i barriärrevet, cape tribulation osv osv. Mött galna och helt underbara människor påvägen som jag förhoppningsvis kommer hålla kontakten med länge! Nu bär det som sagt av till min sista destination, där allt började för 9 månader sen, SYDNEY here I come!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0