Sweet As

 
Efter 4 nätter i Rotaroa har vi nu åkt till Taupo där vi ska spendera 2 nätter.Här kan man vandra upp till vulkaner och dylikt men vi har bestämt oss för att hålla i plånboken den här gången så imorgon blir det att gå till en gratis park där man kan bada i varma källor. Vi får se om det stämmer. Vädret är för tillfälligt inte på vår sida då det regnat de senaste dagarna, men det ska tydligen bli fint under veckan.
 
I Tisdags körde vi white water rafting, bland det roligaste jag gjort i mitt liv! Skriver lite mer detaljerat om det när jag får alla bilder. Igår besökte vi hobbiton som alltså är en  av inspelningsplatserna för The hobbit och sagan om ringen filmerna. Det var kul att se alla små små dörrar till alla hobbit husen. Nu kan man bocka av det på sin "to do list"! Annars har vi tagit det ganska lugnt. Vi har simmat i hostlets swimmingpool, tagit en löptur i en av parkerna med bubblande lera och varm vatten källor och avverkat ett antal filmer på min dator. Igår när vi kom hem från hobbiton blev  jag paniktrött så tänkte ta mig en powernap som slutade i att jag sov 3,5 timmar och klockan var halv 8 på kvällen när jag vaknade igen! Vi båda har varit jättetrötta de senaste dagarna.Kan det vara för vi upplever så mycket varje dag som tär på krafterna?!
 
För de som undrar över rubriken så använder sig alla av uttrycket sweet as här, som ungefär är som awesome.
 
 
Stinker
Viewn från vårt rum I Rotaroa
Hobbitland
 
Utanför bilbos dörr, lycklig
mini
 
 
Hulka falls påväg till Taupo
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0