Goodbye hostellife!

Efter att jag checkat ut från hostlet(så skönt att slippa det där stället) så blev jag upphämtad av Rebecca. Hon är en vän till familjen då min bror varit utbytesstudent och bott här i Brisbane. Iallafall så blev jag hämtad av henne och körd till hennes hus som ligger i en förort bara 10 min från city.Här kommer jag bo de kommande veckorna om jag får tag på ett jobb här i stan. Så tacksam över det och så skönt att slippa hostellivet ett tag. Hon bor i ett jättemysigt gamalt hus uppe på en kulle tillsammans med den söta hunden joggie och Vienna(systerdotter), stortrivs redan! Imorgon ska vi träffa hennes mamma Marion som min bror bodde hos när han var här. Det vankas stek och grillade grönsaker som söndagsmiddag, längtar redan! Men det är imorgon det, idag vet jag inte riktigt vad som händer. Hörde något om att åka ner till southbank och kolla på någon film de visar där, vi får se vad som händer. Jag är iallafall jätteglad att kommit hit och träffat dem igen!
 
 
 
 
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0