Back in Aussie

Da var vi framme i Sydney igen efter en 3 timmars lang flygresa. En aning trotta da vi gick upp klockan 4 imorse. Nu ar vi pa WTC kontoret och snackar ihop oss om vad vi ska gora harnast. Som det ser ut nu sa aker vi antingen till Coffs harbour eller Byron Bay for att leta fruktplock. Om det inte funkar sa kommer jag iallafall nog stanna i Byron nagra dagar och sen aka upp till Brisbane for att leta jobb dar! Eftersom jag har 4 manader kvar och Jenny bara en manad sa kommer vi antagligen att splittras ganska snart. Vi far se nar helt enkelt. Jag har ocksa hunnit med att svanga forbi banken sa nu funkar antligen mitt bankkort! Ser fram emot att ta mig uppat kusten, hoppas bara inte pa allt for mycket oversvamningar. Det var allt for nu! hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0