27/2

Dagarna som gått har till mesta del bestått av jobbletande. I måndags var Vienna snäll att visa mig runt lite i stan och hur bussarna går så jag kan ta mig till och från stan. Det tar ca 20 min med buss till city från Camp hill där jag bor just nu. Vi gick runt lite på stan och tog en lunch på ett pannkaks ställe! Sjukt gott! Lite kul då jag och Jenny gått och suktat efter pannkakor i flera veckor men aldrig gjort några. Så det var extra gott att äta dem när man längtat så länge! Igår tog jag sällskap med Vienna tll stan, men där skilldes vi då hon skulle till Uni då hennes första klass började för terminen. Jag tog en sväng på stan och delade ut CV:n. Håller tummarna att någon ska höra av sig! När jag skulle ta bussen hem så hoppade jag av på en busshållsplats förtidigt och fick gå en lång bit uppför de branta backarna. Men det gjorde inget, skönt med lite motion. Vienna åkte på bussen bakom mig och såg mig gå så hon kom och mötte mig. Nu vet jag garanterat var jag ska hoppa av iallafall! Idag har jag inte så mycket till planer, håller på och söker lite jobb på internet. Men ska nog snart ta en promenad runt kvarteret istället. Det regnar inte idag! ( peppar,peppar) Imorgon blir det att ta en tripp till stan igen för att dela ut lite mer CV:n och träffa en svensk tjej jag haft lite kontakt med. Mycket roligare händer inte förtillfälligt. ( blogg.se krånglar så går inte att lägga upp bilder just nu)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0