Lockdown

Idag har ägaren av hostlet bestämt att stänga baren och restaurangen, bara för ikväll. Det har inte hänt sedan dem öppnade för 17 år sedan. Men alla behöver ett break, speciellt Annmarie, kocken som jobbat i sträck i ja vet inte hur många veckor. Det betyder alltså inget jobb för oss heller. Men för mig och Kristen blev det inte riktigt så då vi har jobbat frukost då vi serverat den som vanligt. Hoppas att jag får min lediga dag imorgon istället. Eftersom restaurangen är stängd betyder det ingen mat för oss, men Drew (ägaren) har fixat så vi får hemlevererad pizza istället, funkar det med
 
Dagen har inte bjudit på så mycket annat än jobb och filmtittande. Väntar på att veckoschemat ska printas ut så jag får veta hur jag jobbar nästa vecka. Det är riktigt söndags väder ute, mulet och allmänt tråkigt. En riktigt slappardag helt enkelt, vilket ju var själva syftet med den här dagen.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0