Bacon and egg

Inget nytt på väderfronten. Öser verkligen ner idag. Men det ser ut som det ska bli bättre till nästa vecka. Imorgon har jag min dag ledigt! Ska bli så skönt att kunna sova ut. Jag hoppas dock att jag kan göra det och inte vaknar kl 7 bara för att jag gått upp den tiden de senaste 2 veckorna. Vi får se. Var ute och sprang igår men blev inte långvarigt då jag fick så ont i mina benhinnor. Fortfarande ont idag så inge vidare kul, så typiskt när man verkligen vill springa. (vilket inte är ofta) blir till att vila mina ben idag.
 
Nu ska jag titta på en film och vänta till middagen. Tror jag ska köra på barramundi ikväll, såg riktigt smaskigt ut! Har förövrigt börjat käka bacon och ägg till frukost och gillar det. Vad är det som händer?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0