50 days

Då var allt bokat och klart till arlie beach. Lämnar noosa på fredag för att ta mig till rainbowbeach där jag stannar i två nätter. Sen åker jag vidare till hervey bay där jag tar mig ut till fraser Island. På fraser kommer jag åka jeep runt med en hög andra backpackers. Stannar 2 nätter på ön campandes, blir spännande.

Efter fraser stannar jag en till natt i hervey bay och sedan åker jag upp till en liten by som heter agnes water- 1770. Ska vara fint där. Har bokat 2 nätter där så får vi se om jag stannar någon mer natt eller drar vidare. Den andra maj åker jag sedan på mitt seglaräventyr på whitsundays, längtar!

Jag kommer åka tillsammans med en annan svensk tjej då vi lämnar noosa samma dag. Kul med lite sällskap så får vi se hur länge vi håller ihop.

Bara 50 dagar kvar på mitt äventyr. Vad hände med tiden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0