Time will tell

Tänkte såhär 9 dagar innan avresa berätta lite om vad jag faktiskt ska göra i Australien.Kommer som sagt åka den 18 september med organisationen Work and Travel Company. Eftersom jag åker själv så kände jag att det är skönt att ha någonstans att vända sig där nere, sen fixar de ganska mycket praktiskt som att öppna bankkonto, fixa mobilnummer och tax file nummer osv. Allt detta behövs om man ska jobba där nere som är syftet med resan, jobba och resa! Det kommer vara 28 andra svenskar runt om i landet som åker samtidigt som mig, så ensam kommer man ju inte direkt vara! Verkar vara ett skönt gäng då vi har snackat lite på facebook och så.Så känns riktigt bra!
 Väl där nere kommer vi bo på ett hostel i Sydney i 4 nätter, vi kommer även få massa information på något möte om bl.a jobb och boende och så. Men sen efter dem dagarna är allt upp till mig vad jag gör. Lite läskigt men riktigt kul också! Min plan just nu är att stanna i Sydney och försöka hitta jobb och lägenhet att dela och sen vara där i några månader för att sen röra mig längs kusten.Surfa och dyka i barriärrevet är ett måste!! Jag är också jättesugen på att ta en tripp till Nya Zeeland och resa runt där i några veckor. Men vi får helt enkelt se var jag hamnar, lär inte bli alls som jag tänkt men bra blir det nog!
 
Oj långt inlägg, men nu vet ni iallfall lite mer om vad jag ska göra under det kommane året! Kommer bli Awesome!!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0