Surfcamp

Andra dagen på Surfcamp och jag kan stå på brädan! Det är bland det roligaste och häftigaste jag gjort! Så kul! Vi bor på en camping typ 40 pers, äter umgås och såklart surfar!! Stället heter Seven mile beach och ligger 2 timmar från Sydney. Fortfarande ganska kallt så kan ju inte direkt säga att det är jätteskönt att sätta på sig en blöt våtdräkt. Men det funkar,men lite synd att det inte är varmare. Och ja... Surfinstruktörerna är lika snygga som alla sagt, drägel;) jag har det bra här, detta är precis som jag föreställt mig Australien, relaxed, skön musik i bakgrunden, halvdant boende med sköna människor och surfing! Hoppas mer på detta under resan! På fredag kommer jag tillbaka till Sydney och då får vi se vad som händer. Fler bilder från Surfcamp kommer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0