Manly Beach

Idag tog vi färjan över till Manly. Mysigt ställe! Det vi inte visste om var at det var någon jazz festival där så det var massa folk och massa musik. Men det gjorde inte mig nått, blev bara ännu mysigare. Vi lade oss på stranden en stund och solade med jazz musik i bakgrunden! Sen vandrade vi omkring lite och åt pommes med kyckling och sen avslutade vi det hela med glass, som var typ godaste jag ätit...och dyraste? men det var det värt! Tillbaka i Sydney gick vi för att leta efter hostel då vi checkar ut härifrån på tisdag. Vi hittade ett som verkade bra men vi ska ringa och boka imorgon för gubben i receptionen verkade inte veta hur man gjorde.. Nu sitter jag här på Jolly swagman hostlet i trappen då det är bäst täckning här. Tyskarna på mitt rum har tack och lov checkat ut, var snabb oc byta säng så nu är allt nice! De nya roomiesarna verkar trevliga så de är ett plus! Imorgon tänkte jag och jenny åka iväg till en litet zoo, typ 1 timme från Sydney där det var kangaros och koalor och sånt!
 
 
Manly beach
goooottt!!!
Middag= pasta med tomatsås,gurka och melon. Mums.
 
 
Här sitter jag nu..
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0