I leave with a smile

Sista arbetsdagen på Attendo Care avklarad. Det var med blandade känslor jag rensade ur mitt skåp. Efter 7 månader med alla gamlingar så var det svårt att säga hej då till vissa. Möttes av tårar på vissa håll. Känns ändå bra att man fått en bra kontakt med de flesta och att de faktiskt kommer att sakna mig, jag kommer iallafall sakna dem! Det är faktiskt ganska häfigt, vad mycket man kan lära sig och facineras av en 95-åring.
Bjöd även hela personalen på egengjord marängtårta (stolt) som uppskattades! Ni kommer vara saknade!
 
Sista arbetsdagen betyder också att jag har kommit ännu närmare den 18 september, gaaah 11 dagar sen befinner jag mig på andra sidan jorden!!!!
  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0