Back in Sydney

Såklart försvinner hela inlägget när jag är klar.. Bara att skriva om,Går inte att ladda upp bilder heller så ni får ha lite tålamod tills jag sätter nig vid datorn så bjuder jag på några! Är tillbaka i Sydney efter en vecka på Surfcamp! Som sagt bilder kommer när jag får tillgång till dem! Just nu sitter jag och Jenny och äter på hungry jacks ( varför kan de inte bas bestämma sig för Burger king eller hungry jacks?) men man får passa på när det är gratis wifi! På måndag är allt stängt här så det var skit svårt att hitta boende för helgen. Vi fick iaf tag på ett hostlet på kings cross där vi bor till tisdag! Bor tillsammans med tre tjejer från Tyskland, lite halv konstiga men men.. Blir inte så mycket sovs då kings cross är party stället så släcktes inte i rummet förrän vid 4, men det får man ta. Idag se vi bara gått omkring i botaniq gardens och tvättat för första gången, tror att kläderna blev lite renare iaf!

Planen just nu är att vara kvar här den kommande veckan, fixa ned bankkonto och sånt och gå ner till wtc kontoret och snacka med dem.. Sen bör det nog av till Melbourne för min del fixa jobb och boende och stanna där ett tag. alla från aussie jag träffat säger att det är jättefint där och mer värt än Sydney så.. En annan svensk tjej har samma planer så vi tänkte sällskapa dit då det tar ca 12 timmar med buss, kan vara kul med sällskap då! Så det är planen för tillfälligt, hade varit skönt att komma igång med jobb och allt nu! Förstår fortfarande inte att jag faktiskt är här!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0