All over the place

Känslorna som rör sig inom mig kan fint beskrivas som "all over the place" just nu. Ligger i min säng och funderar, har jag tagit med mig allt nu? Hur ska allt bli? kommer det här bli bra? Det sistnämda vet jag svaret till 100%, det kommer bli bra, allt löser sig på nått sätt!
 
Blir dock lite sentimental när jag ligger här, det är faktiskt sista gången jag sover i den här lägenheten, i det här rummet.Tänk vad många minnen som finns i dessa väggar. Känns konstigt, när jag kommer hem har jag inget rum kvar, jag kommer hem till ett gästrum i en ny lägenhet. Det här är mitt sista rum hemma, sen blir mitt egna rum min egna lägenhet
 
Packningen är förövrigt så gott som klar, 17 kg att bra på och 7 kg i handbagage..ska nog gå! Imorgon blir det mer fix innan bilen går mot Arlanda. Rörigt inlägg kanske,men det är precis så jag känner mig just nu.
 
 




 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0