7 days

En vecka kvar!! Börjar kännas i kroppen. Jag är så sjukt rastlös, kan liksom inte sitta stil utan går och påtar med allt möjligt hela tiden och tankarna går kors och tvärs. Vill så gärna träna men är inte riktigt frisk än, hade löst problemet lite. 
Med med en vecka kvar betyder a lot to do!! Har chekat av lite på min lista iallafall. Sista vaccinationen är avklarad, har pausat mitt mobilabonnemang, börjat skriva CV, fixat försäkrning och beställt lite australiensiska dollar till forex som kommer imorgon.Provpackade även idag och hör och häpna 15 kg vägde allt, stolt!! Fast då har jag inte packat necessären än som lär väga lite men ska nog gå detta!  Imorgon ska jag klippa mig, fortsätta fila på mitt CV, köpa det sista och umgås med lite vänner. På fredag blir det hejdå middag och utgång med alla tjejer! Sen på lördag blir det middag och mys med hela familjen! Mycket att göra men känns som jag har skapligt kontroll på läget...eller?  
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0