You only live once

Kommer bli mycket resande för mig under det kommande året.
 
I början av januari åker jag till Nya Zealand för att resa runt i ca en månad. Sen åker jag tillbaka till Australien och stannar till 4 juni. En vecka efter jag kommit hem till Sverige, bär det av till Samos, Grekland för en veckas sol och bad semester med familjen då pappa fyller jämt. 2 veckor efter att jag kommit hem från Grekland åker jag förhoppningsvis till USA för att roadtripa längs västkusten med två kompisar. Ska bli så kuuuul alltihop!!  Kommer alltså ta ett tag innan man landar på riktigt hemma igen.   
 
Nya Zealand
Doryssa seaside Resort, Grekland
 
 
San Francisco- Vegas, USA
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ellinor

Längtar!! Kommer bli grymt! :D <3

2012-11-26 @ 16:19:41
URL: http://mariaellinors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0