the truth is, that I miss you

Den här dagen har inte varit min dag. Vaknade med världens huvudvärk och jättetrött trots att jag lade mig redan klockan 21 igår för att jag ville känna mig utvilad. Men som sagt så hjälpte det inte. Efter en ipren kände jag mig lite bättre och började vakna till liv. Men då kom nästa grej, Kiri, en av hästarna, fick såklart spel när jag skulle olja hovarna och sparkade mig rakt på låret. JÄTTE skönt verkligen så kommer eller har redan världens lårkaka. Lite lätt irreterad fortsatte dagen på samma sätt med att Nero bet mig i armen och snälla (not) Sveede stampade mig på foten.Men livet går vidare, imorgon är en ny dag som antagligen kommer bli bättre!
 
En sådan här dag, när inget funkar som man vill, tänker man så mycket på alla där hemma.Längtar till livet där hemma. Just nu vill jag inget hellre än att sitta hemma i e-tuna, inkrupen i soffan med en kopp varm te tillsammans med familjen eller snacka skit med mina bästa. Ni ska veta att ni saknade allihopa! (men missförstå mig inte, vill inte hem nu, inte än )    
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ellinor

<3 såna dagar har vi alla, då man bara vill ta sitt pick och pack och skita i allt. Saknar dig! Vi ses snart <3

2012-11-15 @ 14:27:52
URL: http://mariaellinors.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0