five,six,seven, eight

Fick sovmorgon idag till klockan 9, då vi inte behövde vara alla för att mata hästarna. Imorgon är det däremot min tur, så då får jag gå upp vid halv 8. Men rena lyxen ändå!! Idag har vi börjat städa ut stallet genom att spola alla spilltor, behövdes verkligen. Nu ser det riktigt fräscht ut (för att vara ett gammalt stall alltså) Vi har även hunnit med att åka  till geelong för att handla lite mat och sen vidare till Torquay då Gina skulle lämna tillbaka ett par byxor. Det slutade med att vi gick runt lite olika klädaffärer, finns så sjukt mycket fina kläder här! Men har sagt åt mig själv att försöka vänta med att shoppa då min väska redan är fullproppad med kläder. Har ju ändå ett helt år att köpa på mig saker. Men fick med mig ett par träningsshorts och ett linne att ha till, så nu jäklar ska det ut och tränas. Ska precis ge mig ut för några rundor längs med galoppbanan, på med musiken nu kör vi!
 
 
   
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0