Mot nya äventyr

Sista dagen idag här på farmen. Imorgon kväll tar jag och jenny bussen till Sydney för nyårsfirande. Det är verkligen med blandade känslor jag lämnar detta ställe. Kommer verkligen sakna det här stället, har varit så skönt att ha ett fast boende, ett hem.Kommer sakna alla hästar och såklart Bryce och alla hans vänner. Vi ihade en bbq i onsdags då Bryce köpt en ny grill som såklart var tvungen att invigas. Det var sista gången Jenny och jag träffade alla Bryce vänner, när de åkt kändes det riktigt sorligt, de är så trevliga och känns tråkigt att inte träffa dem igen, men samtigt är jag såklart glad över att jag har fått träffa och lärt känna dem! De 9 veckor jag varit här har verkligen gått fort!
 
Till en början trodde jag inte att jag skulle stanna här så länge, men ju mer jag kom in i allt och installerade mig i huset kände jag mig verkligen som hemma. Det har varit slitit vissa perioder och det tär på krafterna att gå upp klockan 5 varje morgon och jobba så intensivt som vi gjort. Men jag har lärt mig otroligt mycket och fått helt nya erfarenheter och minnen som jag är jätteglad över. Så det känns som sagt lite vemodigt att lämna Bryce, hundarna och hästarna, men jag ser också fram emot att börja resa och fortsätta mitt äventyr med nya minnen och erfarenheter. Vem vet, jag kanske kommer tillbaka hit igen.   
 
Nu är det bara att försöka packa ihop allt så gått  det går och sen är jag redo. Men det blir jobb imorgon som vanligt innan vi åker eftersom  bussen inte går förrän kl 19 från Melbourne.Idag är det också 100 dagar sedan jag började min resa, förstår inte var tiden tar vägen. Gäller därför att verkligen ta vara på den! Det här blir nog det sista ni hör från mig innan nyår. Jag hoppas det ska finnas okej internetanslutning men det vet man ju aldrig när man är ute och reser..
 
 Vill passa på att önska er alla gott nytt år! vi hörs igen nästa år!
 
Moonee Valley
Cody <3
Morine och Charlotte
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0