Green eyes

Och så var denna vecka slut. Lämnade in min Iphone i onsdags då låsknappen ej funkar, inte alls abstinens.. Förstår inte att man kan vara så beronde av en sådan manick, men livet blir lite jobbigare nu under närmsta veckan. Helgen har förövrigt varit bra, blev 20 års firande för bästa Louise igår, dock slutade min kväll ganska tidigt då jag skulle upp och jobba idag. Har även varit inhoppare som simtränare idag för min gamla grupp, så kul att träffa alla kids igen! Kommer sakna dem när jag åker iväg! Men blir två träningar till innan jag säger tack och hej till dem! Efter det drog jag till västerås, köpte en kamera till resan. Blev ingen systemkamera som jag funderat på först då den blir lite stor och med tankte på att jag kommer flänga runt mycket så tänkte jag på stöldrisken. Blev en Lumix TZ30 istället, som ska vara bäst i test. Stannade sedan till på Ikea för söndagsmiddag, alltid lika gott!
 
Ser fram emot kommande vecka, blir en hel del jobb men ska hinna med lite roligt där emellan. Coldplay på torsdag, jag längtar!
 


Kommentarer
Ellinor

Saknar dig snygging!

2012-08-27 @ 02:42:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0