Thoughts

Tankarna far och flänger denna söndag. En vecka kvar till Man kan söka in till universitet. Ska jag söka in? Vad ska jag söka och var ska jag söka? Vad ska jag annars göra till hösten? Jobba? Resa? Flytta?

Trodde jag skulle bli mer klok när jag var här borta men det är nog motsatsen.
Vill börja plugga! Flytta från stan och börja på nytt. Lära mig något nytt.Men räcker mina betyg och är jag säker på att jag väljer rätt?! Svårt att fokusera på framtiden när man lever ett annat liv här nere. Men det är dags nu, dags att fundera och bestämma min framtid.



Kommentarer
Lovisa

Åh det är inte lätt att bestämma sig du. Vet exakt hur det är! Hur ska man i vår ålder kunna bestämma vad man vill göra nästan resten av livet. Iofs kan man ångra sig ;) Hoppas du har det bäst! <3

2013-03-11 @ 07:37:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0