The crew

Kan ju ta och berätta vilka jag jobbar med här på hostlet. Jag har nog inte berättat att jag även flyttat in till "the flat" där personalen bor. Skönt då det är mer som en lägenhet med två sovrum, ett litet kök, badrum och vardagsrum. Det är skönt att bo här tillsammans med alla andra backpackerjobbare. Vi hänger för det mesta här när vi inte jobbar.
 
Just nu är det jag, Kristen (norsk), Sarah (tysk), André (tysk) Craig(Irland) och Emely (britt) som bor här i lägenheten. Craig och Emely jobbar i receptionen så de jobbar lite andra tider. Idag lämnade Clara (tysk) oss som städat i backpackerköket och tidigare i veckan lämnade Katarina *2 oss även de tyskar. Alltså är det övervägande tyskar. Men väldigt trevliga sådana så känns riktigt tråkigt att alla kommer försvinna den kommande veckan då André åker vidare imorgon och Sarah nästa vecka.
 
Det har även kommit några nya backpackers den senaste veckan. Rebecca(britt) och Malin som jag har haft lite kontakt med från Brisbane. Vi slutar samma dag så vi får se om vi åker tillsammans längs kusten. Det kommer bli lite tomt utan alla tyskar och färre arbetare så jag hoppas det kommer några fler så det inte blir allt för jobbigt att jobba. Vi är ett härligt gäng!
 
tror vi alla gillar samma grej, surfa!!!
Katarina, Katarina, Emely, Kristen, Clara, Sarah, jag och André


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0