Skärtorsdag

Totalt slutkörd. Har precis jobbat klart kvällspasset. Massor med folk ville äta ikväll så tallrikarna tog t om slut för en stund. Det har alltså gott i ett hela tiden så är död nu. Men annmarie ( kocken) var snäll så vi fick dela på en efterrättstårta som var kvar, kunde inte smaka bättre.

Imorgon ska jag lära mig att göra latte och cappucionos vilket ska bli jättekul! Jobbar frukost hela helgen vilket jag tackar för, då påskhelgen inte är att leka med. Busy! Sen nästa vecka är det springbreak för alla skolor i 2 veckor. Så det kommer nog finnas att göra. Men bättre det än helt lugnt!

Annars fördriver jag dagarna på stranden, solar, badar och surfar! Sjukt kul att göra det igen! Så trots att det är stressigt och svettigt att jobba så klagar jag inte det minsta på tillvaron!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0