Noosa

Då har jag landat i noosa. Kom igår eftermiddag till hals lodge som jag bor på. Helt okej hostel och helt okej rum för att vara 16 bädd. Bättre än vad jag föreställt mig.

Vädret idag är halvmulet så jag har vandrat omkring längs stranden och kikat lite i butiker. Nu har jag gått till själva centrum då hostlet ligger mer Mot stranden till. Sitter på ett café och tittar på folk. Snart blir det till att handla lite mat till de kommande dagarna och sen gå hela vägen tillbaka igen.. Kvällen är oviss, tar allt som det kommer just nu. Lite ovant att resa själv men så mycket själv är man ju inte.. Bilder kommer upp senare då jag inte tagit någon än! Hej svejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0