It's all I want

Lite konstigt att samtidigt som jag är här, planera nästa resa. Men nu är nästan allt bokat inför USA resan med Ellinor och Viktoria. Kommer verkligen bli grymt! Om 4 månader är jag där, känns en aning overkligt.

Idag har jag inte gjort så mycket, finns inte så mycket att göra när det ösregnar som här. Följde iallafall med Rebecca för att hämta en garderob hon hittat på ebay. Åkte förbi massa floder som var helt översvämmade och sjöar som egentligen inte skulle vara sjöar. Jag har också flyttat in till viennas gamla rum. Så nu sover jag i en queensize säng och har packat upp endel av mina kläder. Lyx!



Kommentarer
Ellinor

Längtar!! <3

2013-03-03 @ 23:51:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0