Fail

Inte riktigt min dag idag. Morgonen började med jobb. Första gången ansvarig för att göra kaffe och ta beställningar. En aning kaotiskt och stressigt vilket gjorde att blev fel. Kändes iallafall så. Men det är ju skönt att man inte är helt själv så jag kunde få hjälp. Tycker det är så jobbigt att inte kunna allt på en gång utan man måste fråga och sen gör man fel. Men that's life! Kul att ha lärt sig göra kaffe iallafall. Imorgon jobbar jag frukost igen vilket är bra så jag kommer in i kaffeproceduren och kassan.

Efter att jag jobbat bestämde jag och Rebecca ( Britt) för att åka till noosa ville och kolla lite i affärer då vädret varit dåligt idag. Blev ett missförstånd någonstans då vi fattade det som att vi skulle till noosa ville men egentligen var det noosa civic vi skulle till. Men vi åkte som sagt till noosa ville och vandrade omkring där och letade efter klädaffärer vilket det inte fanns en enda av,bara restauranger. När vi kom tillbaka möttes vi av kristen ( norsk) som glatt visade alla kläder hon köpt i noosa civic. Det var ju en aning irriterande. Men det blir alltså en tripp dit nästa gång. Vi roade iallafall resten av teamet med vår misslyckade shoppingtur.

Träffade iallafall på denna filur på vår vandring



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0