1 Mars

Gick upp klockan 8 idag, helt av mig själv! Det är inte likt mig men vad ska man göra om man är för pigg för att sova vidare. Satte mig vid tv:n en stund och tittade på australiens motsvarighet till nyhetsmorgon. Det skiljer sig en del, då varannan minut allt avbryts med lite tv shop där en leendes bodybuilder visar en ny träningsmaskin eller en översminkad energisk tjej presenterar en kräm mot rynkor. Hela programmet är jätte rörigt och löjligt. Tacka vet jag svenska nyhetsmorgon på söndagförmiddagarna. När jag endo pratar TV har jag börjat följa "the Block" då det är Vienneas och Rebeccas favorit. Det handlar kort och gott om 4 par som ska renovera varsitt hus och tävlar om att få det sålt på marknaden. Ganka irriterande program men nu har jag fastnat och tittar tillsammans med de andra varje kväll. Imorgon blir det att flytta Viennas alla prylar till hennes nya lya! Sen blir det bara jag och Rebecca kvar i huset. Nej, nu blir det lite Erik och Mackan" 99 saker man måste göra innan man dör" perfekt fredagsunderhållning. cheers


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0