You give me fever

Nej, febern är borta och penicillinet har hjälpt, snart är jag helt frisk! Men en annan typ av feber har börjat härja i kroppen, resfeber. Brukar aldrig vara speciellt stressad över att resa men just nu är känslorna så blandade.

Ena sidan av mig är ledsen över att behöva lämna Australien och vill inte åka härifrån. Den andra sidan börjar bli pirrig att komma hem och träffa familjen och vännerna. Hur ska det bli? Hur kommer det kännas?! Kommer jag vara densamma som när jag åkte, kommer etuna vara densamma? (vilket den antagligen kommer)

Och sen var det det här med packning. Har nog haft ångest hela resan om hur det ska bli att åka hem, övervikt eller inte?! Men tror jag klarar mig. Hade 23 kg från Cairns vilket är maxvikten och då ska jag slänga lite grejor. Är min handbagage väska för stor och för tung?! Fingers crossed att jag klarar mig. Magsår när jag tänker på allt. Vet inte vad jag känner just nu, förvirrad?

Internet i Sydney är förövrigt sämst så går tyvärr inte att leverera bilder just nu..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0