Regn i Sydney

Tog sovmorgon idag då det regnar och är ganska kallt idag. Ganska skönt ändå att jag ställt om dygnsrytmen bra så är pigg när jag går upp kl 9! Vilket inte var vanligt hemma. Hostlet är verkligen jättebra, bra rum med panorama fönster och fräscht! bor med en svensk tjej från Göteborg också som verkar jättetrevlig! Sitter på hungry jacks nu. Måste börja äta ner nyttigt!!! Vill komma in i rutiner. Tycker ändå jag är ganska duktig då jag nästan alltid lagar ett mål om dagen och inte äter ute.. Vi får se va som händer ikväll, jag var sugen att se avatar på iMax (världens största bio) men de andra ville inte betala 180 kr så får se om det blir vanlig bio istället då det var halva priset typ. Ska ha sett imax innan jag lämnar landet verkar skit coolt! Men får som sagt bli en annan gång! Ganska seg dag förövrigt då det inte är så kul att vara ute pga av vädret så ska nog bege mig tillbaka mot hostlet och bara ta det lugnt där eller nått så får vi se hur kvällen slutar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0