Last night in Sydney

Sov till 10 dag, så skönt men har gått upp senare och senare, får inte bli en vana. Skypade med bästa Ellinor, tror vi båda vekligen behövde det samtalet. Så sjukt att klockan var 12 på dagen hos mig och 21 på kvällen hos henne, ett helt dygn efter.

Jag och Johanna har också bokat hostel i Melborne för de första dagarna, blir nog bra detta! Vi hängde även med killarna och gymmade då de köpt kort på ett nyöppnat gym. De ta med en kompis som fick träna gratis, perfekt! Riktigt skönt att träna, ska investera i ett kort när jag är i Melbourne, om det inte är allt för dyrt. När vi tränat klart moffa vi loss på pizza hut, ät så mycket du vill och välj bland massa efterrätts alternativ på det. Jag vet, träna och sen pizza hör väl inte riktigt ihop så ligger väl på plus, minus, noll. Men gott var det iallafall.

Sista kvällen i Sydney på ett tag. Bussen mot Melbourne går kl 19 imorgon kväll och vi kommer fram kl 07 på torsdag morgon. En lång resa men eftersom man åker på natten ska det nog gå ganska snabbt. Bara att ta fram de få tjocktröjor jag har med mig, söderut betyder kallare. Men imorgon börjar ett nytt äventyr, taggad!!

 

Miss you!


Kommentarer
Ellinor

Miss u <3

2012-10-09 @ 14:06:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0