IMAX

Det blev Imax igår i alla fall, fick med de andra tillslut! Riktigt häftigt att se Avatar i 3D på världens största bioduk. Kan man bocka av det på sin to do list! Det var perfekt filmväder också då det regnade hela dagen igår. Men absolut ett måste om man är i Syndey! Vi gick trots vädret till operahuset efter filmen då de andra ville ta kort på den när det var mörkt. Sydney växer inom mig för varje dag som går, det är riktigt fint här verkligen, tanken har slagit mig att vara kvar här istället för att ta mitt pick och pack till Melbourne då man börjar hitta och så här. Men samtidigt hade det varit kul att se något annat så jag åker iallafall!

Idag sov jag enda till 11!! Då de andra bestämde sig för att de skulle tvätta och så, gick jag istället bort till darling harbour och bara satt där och kollade på folk. Vädret är mycket bättre idag! Till middag blev det standard, pasta med tomatsås och gurka. När jag ätit mötte jag upp de andra, hämtade ut våra surfcamp tröjor på rip curl där vi också fått 20 dollar off på kläder! Lycklig, vill köpa hela butiken typ! Efter det hängde jag med de andra då de inte ätit, de moffa loss på pizzahut, blev lite sugen men min pasta satt fint den med, plus billigare! Nu har jag precis skypat med mamma och pappa för första gången, det gick ju bra! kul att se deras ansikten igen. Har även förlängt tiden på hostelet till antningen tisdag eller onsdag. Just nu lutar det åt att jag blir kvar till tisdag kväll sen tar jag bussen mot Melbourne, med eller utan sällskap.Det var allt för nu, ha en bra dag!

Bildskärmen fick inte plats på kameran ens..

 

Keps trion,lätt att hitta dem iallafall
 
 
Darling harbour
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0