Ikea

Idag bestämde vi oss för att ta ett break från jobbsökandet och gå till Ikea. Man känner sig verkligen som hemma när man kommer dit. Blev såklart köttbullar med brunsås och lingonsylt. sååå så gott!!Tog såklart en sväng runt alla Billy bokhyllor och Karlstad soffor. Gick även att köpa knäckebröd,pepparkakor,kalles, glögg osv. Men sparar nog det till jul, då ett besök är självklart! Fick lite motion också eftersom Ikea låg en bit utanför stan och vi ville inte betala för spårvagn, snåla som vi är.Men det var riktigt mysiga områden man passerade.
 
Angående jobb går det inte så bra just nu. Vi båda känner oss väl lite less på det hela. Det var svårare än jag trodde. Johanna har tankar på att åka tillbaka till Sydney. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Första gången jag känner mig lost på riktgt och det är lite skrämmande. Men allt löser ju sig, gäller att tänka positivt och bara fatta ett beslut. Men just nu känns allt ganska tungt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0