Have had better days.

Dag 2 i Melbourne har inte bjudit på så jätte mycket. Vi sov ganska länge, åt frukost och rörde oss nedåt stan. Johanna behövde köpa lite jobb kläder så hon fixade med det och jag hängde mest med. Har varit så trött idag, tanken var att jag skulle dela ut massa cv idag, blev inte så då jag inte varit pepp alls. Trisst när sånna dagar kommer, man har liksom inte lust med något. Vi träffade iallafall isabelle * 2 , när johanna åkte hem till hostlet eftersom hon skulle provjobba, så stannade jag kvar och tog en fika med de andra. Nu är jag tillbaka på hostelet, ikväll blir det utgång med de andra! ska bli kul, känner att humöret börjar sakta bli bättre så kan nog bli en kul kväll!
 
Lite bilder från Melbourne. Vädret gör att ser rätt trisst ut.
 
Firefly- hälten så dyrt som Greyhound till Melbourne. gillas
Här bor jag nu
Duckland, Melbourne
Biblioteket
Här åker man spårvagn överallt
Hus i huset
Graffitigata
Godaste cappuccinon och billigaste!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0