Happyface

Har precis checkat ut fran hostlet och sitter nu pa wtc kontoret....igen.. Blev lite stressigt dar med att checka ut da vi skulle vara ute kl 11 och 10.55 nar vi sitter och ater frukost inser att vi bara har 5 min kvar.. Men det var inga problem. Vi har lagt alla vara tunga vaskor i de svenska killarnas rum da de ska vara kvar i en vecka, sa vi slipper slapa pa dem hela dagen.
 
Till nagot roligt... Fick precis ett sms om att jag ska provjobba pa ett cafe i centrala Melbourne imorgon!!!!! Sa glad men blev galet nervos. haha men bara att gora sitt basta sa far vi se hur langt det racker! Har aven sokt nagot typ av lager jobb via work and travel,sa far se om de hor av sig med de kommande dagarna. Sen ska jag kanske pa en intervju som milkman, de skulle ringa mig idag igen. Vi far se hur detta slutar helt enkelt men nu kanns det riktigt bra!! Nogot jobb ska jag nog se till att fa!  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0