George street

Då var det klart, på onsdag kväll åker jag till Melbourne! Ska bli kul att se något annat nu och förhoppningsvis snart komma igång att jobba och in i vanliga rutiner.  Checkade ut från George 790 dag, men bestämde mig att förlänga med 2 dagar eftersom det är så bra här. De andra svenskarna som bodde på ett annat hostel flyttade även hit. Så jag bytte rum så att jag skulle få bo med johanna, SÅ VÄRT för vi måste fått typ det finaste rummet!! Vi bor i ett 6 rum, men än så länge är det bara jag,johanna och en kines(skräll) Vi bor i ett hörn rum med fönster ut mot alla hörn och ett burspråk ut mot george street. Kan inte annat än trivas!

Annars då, ganska seg dag har haft ont i huvet och känt mig helt trött hela dagen, verkar inte bara vara jag som känner så. Kan nog vara att vädret inte varit så bra idag. Har ätit min sista pasta med tomatsås för någon dag, imorgon då det är sista kvällen i stan för ett tag blir det ut och äta!

Dagens lunch
Vårt fina rum <3
utsikten mot George street
 
'Hann även med att tvätta. Johanna hade med sig en tvättlina som jag fick låna och ha mellan sängarna. Kläder överallt just nu!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0