Julafton

Min julafton iår kan man ju säga skiljer sig en aning från hur den brukar vara. Det är mitt i sommaren och som sagt julen känns rätt avlägsen om man bortser från julmusiken på radion. Eftersom man i Australien firar jul den 25:e istället för 24:e så har denna julafton varit som nästan vilken dag som helst. Jag har jobbat hela dagen, 9 av hästarna har åkt till en annan farm för lite semester i några veckor, skönt då det betyder färre hästar som ska ridas och stallets bitchar är borta!
 
Känner som sagt inte precis någon julfeeling, men det är helt okej. Skypat med familjen och har kollat sista avsnittet av julkalenden så jag är mycket nöjd! Imorgon är det jul på riktigt här, då blir det seafood och en sväng till stranden! Ha en riktigt mysig julafton där hemma! saknar er.
 
 
GOD JUL!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0