Day off

Igår hade jag och jenny dagen ledigt. Tog sovmorgon till kl 9 och sen vid halv 12 stryde vi bilen mot Great ocean road som börjar i Torquay. Jag har ju redan åkt vägen en gång innan men då i turistbuss, blir en helt annan grej att åka själva i bil. Helt otroligt hur vacker landskapet är! vågor som slår längs stranden, gröna kullar och grönska överallt. Vi stannde till på bells beach för att kolla lite surfare, sen vid en fyr, ett koalareservat och de´12 apostlarna. Vi var hemma igen vid klockan 8. Riktigt mysig dag trots att den till mesta delen spenderades i bilen. Första gången jag satte mig bakom ratten! Gick bra, var lite läskigt till en början men sen kom jag in i det. Så kul att köra bil igen!
 
Nu har vi också bokat buss till Sydney. Klockan 7 på nyårsaftonsmorgon kommer vi tillbaka till staden vi började i. Ser verkligen fram emot att fortsätta resan nu, bara 2 veckor kvar.
 
 
 
vill ha en sån van!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0