And the winner is.....

JAG HAR VUNNIT EN CYKEL!!!
 
För några veckor sen käkade vi lunch på puben i Torquay. De hade en tävling där man kunde vinna en fin cykel så vi fyllde i blanketter för skojs skull när vi var där. Igår såg jag  att jag hade ett missat samtal och ett inpratat meddelande på mobilen. En kille meddelande mig glatt att jag var vinnaren i deras tävling och att jag var den lyckliga vinnaren till cykeln! Så idag åkte jag och Bryce ner för att hämta den.Tycker den är riktigt fiiiin, älskar färgen! synd att jag inte har så mycket nytta av den då jag snart är på resande fot. Så blir till att sälja den och få lite cash istället. De på puben sa att jag lätt kunde få 500 dollar för den! Tackar inte nej till det. Men vi får se, ska försöka lägga ut den på gumtree eller ebay så får vi se om någon nappar.Vill ju få den såld innan jag drar härifrån, bara 1,5 vecka kvar!! Annars sa bryce att man kan gå in till en cykelaffär och se om de vill ha den. Problemet är att jag inte hittar något märke på cykeln...Men fin är den iallafall, så kul att jag vann, brukar aldrig göra det.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0