10 december

Dagen har varit som de flesta andra dagar.Var en ganska lugn dag dock då många av hästarna vilade idag. Så skönt också att vara två på marken nu, allt går mycket fortare och blir inte lika tungt som att vara själv. Det tråkiga är att Malin, den svenska tjejen kommer att lämna oss då hon vill resa vidare med några vänner.Så vi måste hitta en ny arbetare igen!För imorgon lämnar även Ann oss, så Jenny och jag kommer bli ensamma kvar. Men allt går, men såklart hade det varit bra med iallafall en till.
 
Fick ett sms från mamma som grattade mig på namnsdagen,hade inte en tanke på det. Men 10 december betyder nobeldagen och min namnsdag.
 
Idag blev jag biten av Jon. Han riktigt gapade och fick ett bra tag om armen. Kan ju inte förneka att det gjorde jäkligt ont. Men nu skrattar jag mest åt det,märket ser rätt roligt ut, har t.om avtryck från tänderna.Bildbevis finns. (kanske kommer upp så småning om)
 
Måste bara avsluta med att kommentera årets julkalender.  Var skeptisk till en uppföljare av denna succé, men jag tycker faktiskt de har lyckats riktigt bra!Tittar varje kväll och lägger mig med ett leende på läpparna!
 
Det var allt jag hade att säga idag. Punkt slut.
 
 
 
 
 
   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0